L.J. Smith - Świat Nocy 1







Niestety muszę przyznać, że książka mnie znudziła i odłożyłam ją w połowie. Książka jest podzielona na 3 różne historie, co jest tylko jej minusem. Kolejnym jest to, że zanim tak naprawdę czytelnik przyzwyczai się do bohaterów już następuje koniec opowieści. Nie podobała mi się też miłość opisana przez Panią Smith. Słabo ukazana, w ogóle nie czułam chemii między poszczególnymi bohaterami. Chociaż autorka "Pamiętników Wampirów" stworzyła 3 historie, tak naprawdę w każdej pojawiający się bohaterowie tylko męczą czytelnika i wręcz odradzają mu czytanie dalszych rozdziałów. "Świat Nocy 1" nie przemówił do mnie, nie należy do książek które polubiłam. W pierwszej historii główną bohaterką jest Poppy - dziewczyna dowiaduje się, że choruje na raka i ma umrzeć, ale pomaga jej przyjaciel z dzieciństwa, wampir - James. Do momentu, w którym jej przyjaciel przywiózł ją do swojego domu książka była ciekawa, ale niestety z czasem wszystko stało się takie nużące, przewidywalne i banalne. Druga historia jest opowiada o Mary - Lynette - dziewczynie uwielbiającej patrzeć w gwiazdy oraz jej bracie. W pobliże jej domu wprowadziły się 3 wampirki i brat głównej bohaterki zapałał do najmłodszej sympatią. Tak jak w pierwszej, wszystko fajnie, ale do pewnego momentu. Była to jedna z pierwszych książek, które odłożyłam będąc ledwie w połowie. Niestety jestem zmuszona powiedzieć, że nie poleca tej książki. Chociaż może innym przypadnie do gustu klimat kolejnej powieści L.J. Smith, ale ja nie należę do tego grona. Książka po prostu mnie rozczarowała. 

Moja ocena : 1/5

;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy Wasz komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i czytania :)
Dzięki temu mogę też zajrzeć na Wasze blogi i odwdzięczyć się.

Dziękuję za każdą opinię :)