J.K. Rowling - Harry Potter









Na początek chciałam powiedzieć, że książki o Harrym Potterze są lepsze od filmów. Bardzo oddają odczucia, a w filmach po prostu się patrzy i nic się nie czuje. Bardzo podobała mi się cała seria o młodocianym czarodzieju, o wiele bardziej od filmów o nim. Zacznę od tego, że Pani Rowling niesamowicie przedstawiła Hogwart. Wow ! Jedyne słowo przychodzące mi na myśl ... Te duchy, ci nauczyciele, quidditch, tajne przejścia i przede wszystkim lekcje, i zaklęcia ... Później opis tych wszystkich dziwnych przygód, np. w zoo. I Sami-Wiecie-Kto - jego lata spędzone w Hogwarcie opisane w "HP i Księciu Półkrwi" były dla mnie bardzo interesujące. Najpierw podchodziłam do tych książek sceptycznie, jakoś mnie nie ciągnęło - ale już pierwsza część tak mnie wciągnęła, że wypożyczyłam wszystkie z biblioteki od razu. Moimi ulubionymi częściami są : " HP i Więzień Azkabanu", "HP i Zakon Feniksa" oraz " HP i Książę Półkrwi". Trudno mi teraz opisać, co w jakiej książce się dzieje, bo dzieje się bardzo dużo. W całej serii akcja gna niezwykle szybko, sprawiając ją jeszcze ciekawszą. Wszystko jest tak perfekcyjnie opisane, że byłabym skłonna uwierzyć że wszystko, co się wydarzyło we wszystkich częściach jest czystą prawdą! Nie będę się tu rozklejać. Jednym słowem : genialna !!! Bardzo ją polecam wszystkim. Od dzieci, młodzieży po dorosłych. Ta książka zafascynuje każdego czytelnika !!! 


Moja ocena : 5/5


;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy Wasz komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i czytania :)
Dzięki temu mogę też zajrzeć na Wasze blogi i odwdzięczyć się.

Dziękuję za każdą opinię :)