The Versatille Blogger



Kolejna z blogowych zabaw. Zostałam nominowana przez Alice R (dziękuję!) i postanowiłam wziąć w niej udział, bo czemu nie :) Strasznie lubię wszelkiego rodzaju zabawy czy gry. 





A o to jej zasady :
1. Podziękować nominującemu blogerowi.
2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.







A oto i siedem mniej lub bardziej znanych faktów o mnie:


1. Uwielbiam rozmawiać o różnego rodzaju pierdołach. Są to bezsensowne rozmowy, ale jest śmiesznie przynajmniej, kiedy rozmawia się o rzeczach bawiących gimbazę :)

2. Nienawidzę być fotografowana! Słit focie w lustrze? Jakieś wpychanie się przed obiektyw? Oj niee. To nie dla mnie. 
3. Na 13-ste urodziny dostałam od chrzestnej pluszaki Fineasza, Ferba i tego dziobaka XDD dalej uważam że ten prezent był nietrafiony, ale zabawny.
4. Wściekam się, kiedy coś mi nie nie wychodzi, choć się bardzo starałam. 
5. Sypię strasznie dużo soli na kanapki i ogółem, na co tata strasznie często zwraca uwagę i mówi, że to niezdrowe.
6. Lubię jeść brokuły tylko na pizzy. Normalnie ugotowanego czy coś po prostu nie tknę ;p
7. Jestem nieśmiała, bo przychodzi mi na myśl że ktoś się potem będzie ze mnie śmiał. 

Jest wielu blogerów, których chciałabym zapytać o tych siedem faktów, ale nie wiem, którzy z nich już brali w  tym udział. Jeszcze nie do końca ogarnęłam blogosferę.

Jedyną osobą, która wiem, że chyba nie brała udziału jeszcze w tej zabawie jest autorka tego bloga:
 http://empoleca.blogspot.com/
Zapraszam też was wszystkich, którzy czytacie ten post, a jeszcze nie zdążyliście wziąć udziału.  Zachęcam gorąco do zrobienia takiej listy, fajnie się bawiłam tworząc swoją. Im nas więcej, tym lepiej :)


2 komentarze:

  1. Z tymi brokułami mnie zaskoczyłaś haha XD A twoja chrzestna... no zdarza się ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem nieśmiała, ale jakoś z tym walczę :) Ja kiedyś lubiłam być fotografowana, jak byłam mała, teraz to uciekam przed obiektywem :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i czytania :)
Dzięki temu mogę też zajrzeć na Wasze blogi i odwdzięczyć się.

Dziękuję za każdą opinię :)