Sierpniowo-wrześniowy stosik + informacja




Na wstępie: wcześniej zapowiedziałam, że odbędzie się konkurs urodzinowy. Niestety na razie po prostu nie dysponuję książkami, które mogłabym na niego oddać. Osobista biblioteczka jest skromna (jak na mola książkowego) i trudno byłoby mi się z którąś z powieści pożegnać. Kupuję tylko te, które naprawdę mnie ciekawią lub czytałam wcześniej i strasznie mi się podobały. Mam nadzieję, że rozumiecie. Myślałam, że może przez ten miesiąc uda się coś załatwić w związku z tym, ale nie wyszło (staram się dalej jak mogę), więc konkurs przekładam na... jeszcze nie wiem kiedy. Nie martwcie się, na pewno się odbędzie - gwarantuję to! :) Dam znać, jak się czegoś dowiem.


Przejdźmy może lepiej do konkretów: kolejne stosiszcze przede mną :) Poprzedniego niestety nie udało się w całości przeczytać, ale to raczej z uwagi na inne książki, które zastąpiły te planowane. Wdarła się np "Ostatnia spowiedź.
Tom I", "Gwiazd naszych wina" czy "Olśniewające". No i po części również z tego powodu, że niektóre z tamtego stosu były nudne i denerwujące. W taki sposób własnie pożegnałam się mi.n. z "Niebem", przez które nie potrafiłam przebrnąć. Za dużo słodyczy i miłości <rzyga tęczą>. Brrr.
Parę pozycji z obecnie planowanych pochodzi jeszcze z poprzedniego stosu. Mogłabym najpierw zakończyć przygodę z tym pierwszym udokumentowanym tutaj, ale doszło mi parę powieści, więc postanowiłam zrobić nowy. Może ten będzie bardziej udany? Większość książek jest z biblioteki - jak zawsze :) Czekam jeszcze na książki od Uroborosa, zatem kolejność może się trochę zmienić ;)




Od góry:

Sara Shepard - Rozpalone
John Green - Papierowe Miasta
Veronica Rossi - Przez burze ognia
Agnieszka Michalska - Kroniki Ciemności. Łowca demonów (od autorki)
Orson Scott Card - Gra Endera
Stephen King - Zielona mila (nie udało mi się jej przeczytać; z poprzedniego stosu)
George R. R. Martin - Nawałnica mieczy: Krew i złoto (j.w)


Czytaliście coś z tego? Polecacie?

8 komentarzy:

  1. Przez burzę ognia ostatnio zakupiłam. Zieloną milę mam na półce. Jestem ciekawa jak będą Ci się podobać Kroniki ciemności. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zaczęłam, trochę poplątane i przypomina H.P miejscami, ale jest ok.
      Zobaczymy, co autorka przygotowała jeszcze :)
      Dziękuję ;)

      Usuń
  2. Przez burzę ognia właśnie kończę czytać. Polecam bardzo!
    Tak samo jak mojego ukochanego Johna Greena! Inny niż w "Gwiazd naszych wina", ale też dobry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam wiele pozytywnych opinii o niej, po opisie wydaje się być ciekawa.
      Hmm, co do Greena (też właśnie zaczęłam) zauważyłam właśnie tą różnicę, ale jest fajnie. Jakoś tak radośniej niż w GNW. Ciekawe jak zaprezentuje się w Szukając Alaski ;)

      Usuń
    2. Za Szukając Alaski Green dostał nagrodę. Taką samą jak za GNW.
      Nazywają to to "Buszującym w zbożu" nowego pokolenia.
      eM ostrzy sobie pazurki na nią ;>

      Usuń
  3. "Papierowe miasta" poleca chyba każdy :) Ja nie czytałam, więc ja polecam "Przez burze ognia", ciekawa książka. Sama jestem ciekawa tej polskiej książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Osz kurde ! Jak ja Ci zazdroszczę tego stosiku! Każdej książki! Na pewno tu jeszcze zajrzę i poczytam recenzje. Miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i czytania :)
Dzięki temu mogę też zajrzeć na Wasze blogi i odwdzięczyć się.

Dziękuję za każdą opinię :)