A w międzyczasie...

Hej! Tu znowu po długiej przerwie darkmelody! Niestety nie pisałam notek, ale jestem zachwycona ilością wejść, która zrobiła się pod moją nieobecność. Dziękuję też za wszystkie komentarze, i za te pozytywne i negatywne. Chciałabym też powiedzieć, że... Cóż. Jeśli nie podobała mi się jakaś książka, która akurat Tobie się podobała - nie musisz pisać, że jestem pojebana, skoro mi się taka super świetna książka nie spodobała. Na tym blogu wyrażam tylko i wyłącznie własne zdanie - a jeśli Ci się to nie podoba, napisz w komentarzu własną opinię. 
Przez ostatnie (ile to? prawie 2,5 miecha już mnie nie było, strasznie się zapuściłam xd) dużo czytałam, ale powiem szczerze, że po prostu nie chciało mi się wypisywać tu moich przemyśleń. Na nowy początek przedstawię listę książek, które udało mi się przeczytać oraz książek, które mam w planach. Piszcie swoje propozycje, jeśli uda mi się je znaleźć, przeczytam i zrecenzuję tu :)
Jak tam koniec szkoły ? Cieszycie się, że już wakacje, czy może jesteście smutni, bo rozstajecie się ze starą klasą ?
Powiem, że u mnie jest całkiem fajnie, nie narzekam. No dobra, może trochę, ale to na nauczycieli (jak chyba każdy), niektórzy są strasznie porąbani, a inni (np. wuefista) są spoko. W przyszłym tygodniu czekają mnie 4 sprawdziany. Nie wiem, jak się do tego wszystkiego przygotuję, tym bardziej, że następują po prostu dzień po dniu. Ale jakoś to będzie. Już nie mogę się wprost doczekać wycieczki klasowej. Budapeszcie, przybędziemy pod koniec czerwca <33

A oto moja lista przeczytanych:


1. Suzanne Collins - Igrzyska śmierci, W pierścieniu ognia i Kosogłos.

2. Susan Beth Pfeffer - Życie, które znaliśmy
3. Bettina Belitz - Pożeracz Snów
4. Cassandra Clare - saga Dary Anioła
5. Alexandra Adornetto - Hades
6. John Marsden -Gorączka
7. Veronica Roth - Niezgodna
8. Tara Hudson - Pomiędzy
9. William Szekspir - Romeo i Julia
10. Kimberly Derting - Ukryte
11. Laini Taylor - Córka dymu i kości
12. Alyson Noel - Mroczny płomień i Nocna gwiazda
13. Camilla Lackberg - Syrenka
14. Michael Grant - Gone:Zniknęli Faza Pierwsza, Druga, Trzecia i Czwarta
15. Tricia Rayburn - Syrena
16. Sophie Jordan - Ognista
17. Rick Riordan - Ognisty tron


Hmm, wydawało mi się, że trochę więcej tego będzie. Pewnie coś tam jeszcze było pożyczane od koleżanek, ale nie umiem sobie przypomnieć tytułów. 


Teraz czytam:
1. Ken Follet - Filary Ziemi
2. Ildefonso Falcones - Katedra w Barcelonie
3. P.C.Cast - Przebudzona
4. J.R.R. Tolkien - Hobbit, czyli tam i z powrotem
5. Michael Grant - Gone: Zniknęli, Faza Piąta


Czekają w kolejce:
1. Blue Jeans - Piosenki dla Pauli
2. Rachel Cane - Wampiry z Morganville, księga Pierwsza
3. Elizabeth Chandler - Pocałunek anioła
4. Jennifer Murgia - Gwiazda anioła
5. Katarzyna Berenika Miszczuk - Ja, anielica
6. Libba Bray - Zbuntowane anioły, Studnia wieczności


Moje życzenia:
1. P.C.Cast - Przeznaczona
2. Beth Revis - W otchłani
3.  Michael Grant - Gone: Zniknęli, Faza Piąta
4. Sophie Jordan - Niewidzialna
5. John Marsden - Cienie
6.  Rick Riordan - Labirynt kości
7. Rick Riordan - Ostatni olimpijczyk (czekam już chyba z pół roku w bibliotece!)
8. Elizabeth Chandler - Potęga miłości, Bratnie dusze
9. Libba Bray - Mroczny sekret
10. Rick Riordan - Cień węża


Pozdrawiam wszystkich moich czytelników,
darkmelody ;*

2 komentarze:

  1. Moja lista życzeń, też jest bardzo długa :)
    Ale życzę powodzenia :P
    Mój blog :

    http://chupamaniaczka.blogspot.com/

    Może się poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. 17 książek przeczytanych to bardzo dużo ;) Ja się cieszę, że wychodzę z tej szkoły :D Czekam na nowe recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i czytania :)
Dzięki temu mogę też zajrzeć na Wasze blogi i odwdzięczyć się.

Dziękuję za każdą opinię :)