Notka specjalna! A co powiecie na...








Cześć, cześć :) Jak Wam mijają wakacje? Byliście lub jedziecie gdzieś? Udało się przeczytać coś godnego polecenia? 

Moje plany czytelnicze jak na razie są w dobrej kondycji. Udało się ich troszkę zrealizować, jednak jeszcze nie tyle, ile chciałabym. Ale na szczęście, jest jeszcze caaaały miesiąc wakacji. Całości niestety pewnie nie uda się przeczytać, wszystko przez to, że dorwałam PLiO. Ona zepsuła moje plany.






Tak więc prezentuję tu stosiki letnie, które mam zamiar przeczytać, choćby nie wiem co! Wszystkie książki mam z biblioteki :) Zdjęcia z telefonu, więc jakość=toster ;_;



Nr. 1 czyli fantasy w wydaniu Kinga i Martina



















Od góry:

Stephen King - Cmętarz Zwieżąt 
Stephen King - Zielona Mila
George R. R. Martin - Nawałnica Mieczy: Krew i złoto
George R. R. Martin - Uczta dla wron: Cienie śmierci



Oraz nr. 2 czyli zwykłe/niezwykłe młodzieżówki




















Od góry:


C.J. Daugherty - Wybrani

Sara Shepard - Uwikłane
Sara Shepard - Bezlitosne
Alexandra Adornetto - Niebo




Czytaliście coś? Podobało się?

Jeśli dotrwaliście do końca, czeka Was ta obiecywana niespodzianka :)
Nie wiem, czy wiecie, za niedługo przypadają drugie urodziny bloga. Z tej okazji zastanawiałam się nad zorganizowaniem konkursu, w którym do wygrania byłaby książka (nie pytajcie jaka, sama jeszcze nie wiem ;) ). Byłby ktoś zainteresowany?

Jeśli tak, jaką formę byście woleli? Losowanie czy jakieś zadanko? Osobiście skłaniam się ku zadaniu, ale jest jeszcze czas i chciałabym posłuchać Waszej opinii na ten temat. Został jeszcze miesiąc, więc wspólnie zadecydujemy ;)

Pozdrawiam i udanych wakacji! Został jeszcze przecież miesiąc, bawcie się, wyjeżdżajcie, czytajcie ile wlezie :D


8 komentarzy:

  1. Zdecydowanie zadanie :) Miło, że powróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę, co inni mają na ten temat do powiedzenia jeszcze, ale chyba będzie zadanie.
      W końcu się przekonam jak kreatywni jesteście :)
      Teraz tylko wymyślić coś ciekawego i wymagającego kreatywności...

      Usuń
  2. Hej :) Książki ciekawe, szczególnie pozycje Kinga. "Wybranych" zacząłem czytać ale odstawiłem bo mnie znudzili :C Co do konkursu to obie formy są okej, zadanie jednak jest chyba lepsze :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mówią, że takie dobre, trzeba się wreszcie przekonać! :D
      A co do "Wybranych", chyba przerwę na chwilę PLiO i zacznę ich. Potrzebuję chwili wytchnienia od Westeros. Tyle pochlebnych opinii, więc trzeba przynajmniej spróbować przeczytać. Mam nadzieję, że mi się spodobają :)

      Usuń
  3. Gratuluję nabytków, zazdroszczę zwłaszcza "Cmętarza Zwieżąt". Miłej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę miłego czytania ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej lektury :)
    A ciekawe zadania lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz motywuje mnie do dalszego pisania i czytania :)
Dzięki temu mogę też zajrzeć na Wasze blogi i odwdzięczyć się.

Dziękuję za każdą opinię :)